.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش ملی بررسی فرصتها و چالشهای اجتماعی امنیتی سواحل دریای مازندران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران گفت: همایش ملی بررسی فرصتها و چالشهای اجتماعی امنیتی سواحل دریای مازندران پنجم خرداد ماه در ساری برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی عصر شنبه در جلسه ستاد برگزاری این همایش ملی در ساری افزود: دریای
مازندران و سواحل زیبای آن یکی از فرصتهای بسیار مهمی بوده که در صورت بهره وری بهینه می تواند روند توسعه استان را سرعت بخشد.
وی خاطرنشان کرد: با این وجود بروز برخی چالش ها در حوزه مسائل اجتماعی سبب شده که روند بهره وری از سواحل مازندران با مشکلات عدیده ای مواجه که شناخت علمی چالشها و تلاش هوشمندانه به منظور خروج از این فرآیند ضروری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در خصوص محورهای این همایش افزود: بررسی وضعیت سواحل دریا، روند مدیریت و سیاستگذاری، بررسی شرایط محیطی در ساحل دریا و تحلیل جایگاه و عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی، شناسایی کاستی های قانونی و حقوقی در مدیریت یکپارچه سواحل دریای
مازندران بخشی از موضوعات قابل طرح در این همایش ملی است.

قاسمی تصریح کرد: بررسی موانع و تنگناهای اداری و مالی موثر بر بروز چالش ها در سواحل، بررسی راهکارهای کاهش غریق، شناخت وضعیت ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، بررسی اثرات و پیامدهای مسائل اجتماعی سواحل و خطرات زیست محیطی مرتبط با شنا، بررسی وضعیت رضایت مردم از خدمات قابل ارائه در سواحل نیز در این همایش ملی به بحث گذاشته می شود.

وی افزود: شناسایی ریشه ها و علل چالش های اجتماعی و امنیتی در سواحل، بررسی راهکارهای موجود به منظور وضع قوانین کارآمد، شناسایی خلاهای مدیریتی و سیاستگذاری با هدف تسهیل روند بهره وری و استفاده منطقی و صحیح از موهبت الهی دریا و سواحل نیز هدف اصلی برگزاری این همایش است.

قاسمی اظهار داشت: این همایش با همکاری استانداری و صدا و سیمای مرکز مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی منطقه دو، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل تربیت بدنی، دفتر انجمن جامعه شناسی مازندران و اداره کل تبلیغات اسلامی به مدت یک روز در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران برگزار می شود.

وی گفت: بیش از 100 عنوان مقاله به دبیرخانه همایش واصل شده است.

قرار است در این همایش ملی سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم، رئیس پلیس کشور به ایراد سخنرانی بپردازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.